VIERING EN KAPELKUIER VIERING EN KAPELKUIER
Ook dit seizoen 24/25 organiseren wij weer kapelkuiers. Op zondagmiddag 10 november is de eerste met de titel: ‘Vallen en Opstaan’. Een thema dat zowel jong als oud zal herkennen: soms letterlijk, maar ook in de vorm van mentale tegenslagen of verlieservaringen. Hoe is dat voor je en wat doet jou weer opstaan?

Na een korte viering die om 14 uur start in de kerk van Hempens, nemen wij dat thema mee op onze wandeltocht. Een ieder loopt zijn eigen tempo, er wordt op je gewacht. In de kerk word je met koffie/thee en wat lekkers ontvangen. Wij kijken uit naar deze ontmoeting, van harte welkom!
Ter info: de volgende kapelkuiers zullen zijn op zondag 30 maart en zondag 25 mei 2025.

Werkgroep Kapelkuiers (Irene de Vries, Jansje Tolsma, Annette Brandenburg en Gerrit-Jan Schaaphok)