DS. PIER PRINS STELT ZICH VOOR. DS. PIER PRINS STELT ZICH VOOR.

Pier Prins, ambulant predikant van de Agneskerk

Op 1 oktober 2024 ben ik aangesteld als ambulant predikant van de Agneskerk. Daarvoor ben ik sinds 1988 in een aantal gemeenten werkzaam geweest: Warffum, Nederlandse kerk in Duitsland en Sittard-Geleen. Lang heb ik het werk in de laatstgenoemde gemeente gecombineerd met een aanstelling als geestelijk verzorger in het ziekenhuis te Sittard-Geleen.
In 2022 zijn we teruggekeerd naar het noorden. We wonen met plezier in Zuidhorn.
Naast mijn aanstelling in Goutum, ben ik ook als ambulant predikant verbonden aan de kerk in Assen.
Door alle jaren heen heb ik vooral het pastorale werk met veel plezier en voldoening gedaan. Het hart van de kerk klopt voelbaar waar mensen voor elkaar van betekenis en steun kunnen zijn in de meest uiteenlopende situaties. Ik zie de kerk als een open en gastvrije gemeenschap, waarin ontmoetingen met God en met elkaar zin en vreugde krijgen.

Pier Prins
Email: prins1959@gmail.com