VAN DE KERKENRAAD VAN DE KERKENRAAD
Van harte welkom
‘Je kunt maar één keer een eerste indruk maken’. Met dat gezegde voor ogen is door een aantal mensen nagedacht over de wijze waarop we nieuwe gemeenteleden verwelkomen.
Het resultaat van dit brainstormen is een ‘goodiebag’, een tasje met het logo van onze gemeente. In deze goodiebag zitten een ‘hartelijk welkomkaart’ met info over onze gemeente, waxinelichtjes met houder, een pakje thee en koekjes, een jojo voor de kinderen en een uitnodigingskaart voor de kindernevendienst. De tasjes worden persoonlijk bezorgd door een team van 4 mensen: Janet Visser, Henk de Vries, Carla de Vries en Siebe Sijtsema.
Op deze manier hopen we een goede eerste indruk te maken maar vanzelfsprekend zijn de daaropvolgende indrukken van even groot belang. Laten we daar samen aan werken.