OPROEP AUTODIENST OPROEP AUTODIENST
Op de website van de Agneskerk staat de mogelijkheid gebruik te maken van een autodienst.
We willen deze service graag weer aanbieden voor mensen die slecht ter been zijn en/of geen vervoer hebben. We vinden het belangrijk dat iedereen de mogelijkheid heeft om op zondag naar de kerkdienst te komen, maar ook om deel te nemen aan de verschillende activiteiten of gemeenteavonden, die vanuit de kerk georganiseerd worden.

Om dit plan te laten slagen hebben we een pool van chauffeurs nodig. Bij een grote groep chauffeurs hoeven we niet steeds een beroep te doen op dezelfde vrijwilligers. Doet u mee?
U kunt zich aanmelden als chauffeur door een mail te sturen naar sietakingma@kpnmail.nl

T.z.t. komt op de website het telefoonnummer waar u zich kunt aanmelden als u vervoer nodig heeft.