VOLLEYBALTOERNOOI VOLLEYBALTOERNOOI

Vrijdagavond 12 juli was het weer zover; het volleybaltoernooi voor de tieners van alle kerken uit Leeuwarden. Er hadden zich 8 teams aangemeld waaronder 2 teams vanuit het vluchtelingen werk WTC. Gelijk vanaf het begin zat het fanatisme bij een aantal teams er goed in. Al ging het bij het ene team gesmeerder dan bij het andere. De sfeer zat er goed in en ook al vlogen de volleyballen soms een iets andere kant op dan de bedoeling was, de lol was er niet minder om.

Na anderhalf uur was het tijd voor patat en drinken. Tijdens het eten werden alle uitslagen verwerkt en was de uitslag als volgt:
Team WTC2 werd winnaar, gevolgd door team Agneskerk en op de derde plek eindigde WTC1.
Moe maar voldaan gingen we weer naar huis. Voor herhaling vatbaar was de conclusie!
Iedereen die heeft meegeholpen: tige tank!!!

Namens de jeugdouderlingen van de PKN-kerken uit Leeuwarden en Goutum, Marja Bakker.